تنهایی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 4644
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



عاشقانه
عاشقانه




تنـــهـــــايی را دوســـــت دارم زیـــــرا بی وفـــا نيست ...
 
تنــهايی را دوست دارم زيرا عشق دروغی در آن نيست
 
تنــهــايــی را دوســت دارم زيــــرا تــجــربه کـــردم ...
 
تنــهــايــی را دوســت دارم زيـــرا خـــدا هم تنــهــاسـت ...
 
تنـــــهايـــــی را دوســــــــــت دارم زيـــــــــــــرا....
 
در کلــبه تــنـهـايی هايم در انتظار خــــواهم گـــريست
 

و انتظـــار کــشــيـــدنم را پنهــــان خـــواهم کــــرد...

 


نظرات شما عزیزان:

الهام
ساعت13:55---7 مهر 1392
وب خوبی داشتین به منم سر بزنین

اوا
ساعت15:27---20 شهريور 1392
salam koli merci az nazarat
ara bakht valy mohem nist
matlabetam fgholadas


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:, :: 13:4 ::  نويسنده : سعيد توانا